Üyeler (üye olmak için İZLE butonuna tıklayın)

Kulaktan Kulağa


Wicked Tasarımlarını nerelerde bulabilirim?

Online Satış Siteleri:

-www.wicked.com.tr

-http://wicked.pasaj.com





Havale ile ödemelerde indirim uygulanacaktır.

Butik:

Özem K. Atelier Şaşkınbakkal





Wicked tasarımlarını inceliyorum çünkü;

En çok hangi Wicked ürünlerini beğeniyorsunuz?

17 Ağustos 2011 Çarşamba

"The Night Dreamer" Yapım Aşaması

Pleksi için bilgisayarda çizim yapıldı 

Pleksi eritildi

Kalıbın içinde sıcak pleksi soğumaya bırakıldı

Pleksiden sonra malzeme alışverişi için doğruca Eminönü'ne gidildi. Swarovskiler herzamanki gibi beni kendimden geçirdi. İnanılmaz parlamıyorlar mı? =)

Hazırlanan pleksi düşünce balonum, ledlerim de hazır.. O zaman şapkayı yapmaya  başlamalı =)

Bloklanan şapka altı pullu kumaşla kaplandı

Ortalık her tasarım yaptığımdaki halinde. Savaş alanı doğru bir benzetme olabilir!

Pullu kumaşın üstü swarovski zincirlerle kaplandı. Bırakılan boşluğa ledli ışık ve pleksi düşünce balonu yapıştırıldı

Ta taaaam şapkam hazır =) " The Night-Dreamer"

Dünyanın her köşesinden katılan yüzlerce tasarımcı arasından ilk 10'a girdim ve 9. oldum. 

3 yorum:

  1. Woowww ! Harikasın İpek yaa ! Bu şapkan ayrı bir güzel olmuş ,ellerine sağlık :)


    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim =)

    YanıtlaSil
  3. harika bir tasarım,tebrikler:)

    YanıtlaSil